724 509 554 / 604 774 274
navštivte náš krámek v Plzni na Slovanské
V případě, že jedna ze stran /kupující "dále i obdarovaný" není-li kupující a nebo prodávající/ má indicie k porušování zákona či dobrých mravů a mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení.
Co je spotřebitelský spor?
Je to spor mezi spotřebitelem a podnikatelem, kdy prodávající kupujícímu prodal nějaký výrobek nebo poskytl službu. Jedná se o spor vzniklý z uzavřené kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb. V našem případě se musí jednat samozřejmě jen o písemně uzavřenou smlouvu, t.j. uzavřenou objednávku přes košík e-shopu nebo emailem /v případě poruch obj.systému/ nebo i jiným způsobem (dopisem České pošty, osobně na formuláři, př. skype nebo v Live chatu pouze "v případě poruch obj.systému"). Typickým spotřebitelským sporem bude spor o uznání reklamace nebo konkrétního způsobu jejího řešení apod.
Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce.
Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz”
Poznámka:
Zákazník má plné právo se obrátit na kontrolní orgány při dojmu nějakého porušení přístupu ke klientovi nebo závady na zboží.
Veškeré náležitosti však řešíme a není zapotřebí se ukvapovat pro banalitu, která lze vyřešit domluvou/výměnou zboží či jakýmkoli jiným způsobem neboť ani my nemáme zájem na zbytečných sporech a průtazích.
V každém případě řešíme případné nesrovnalosti přímo s klientem bez zainteresování úřadů a je především potřeba komunikovat prostřednictvím emailu, mobilu/pevné linky s doložením písemného požadavku.
Až poté když by nebyla dohoda a jedna ze stran by nebyla spokojena s výsledkem navrhované dohody lze se obracet na kontrolní orgány a nebo soudy.
UPOZORNĚNÍ:
V případě, že však bude nahlášení pro malichernost, bezdůvodné, protipávní a poškozující dobré jméno naší firmy, budou učiněny kroky k požadavku veřejné omluvy a finančního odškodnění v případě že k poškození by evidentlně došlo, případně pokud by šlo o hyenické jednání a velmi zákeřné poškození naší firmy jednáním protistrany budou požadovány veškeré škody a náklady po protistraně a dále budou předány podklady pro soudní žalobu teamu advokátů k postihu protistrany.
Dále v případě, že stěžovatel není kupující /ani obdarovaný/ a není tak smluvně vázán žádným písemným podkladem pro důvodné podání stížnosti je "spotřebitelský spor" či stížnost kvalifikována jako poškozování dobrého jména firmy.
Dle situace může být záležitost vyhodnocena smírčím způsobem dohodou a nebo výše uvedeným způsobem.