Vše o nákupu

1.0. JAK OBJEDNAT

1.1.0. Objednávky zboží se uskutečňují pouze online přímo z našich stránek do košíku e-shopu a nebo v případě chyby objednávkového systému (nefunkčnosti) pomocí e-mailu, faxu nebo dopisem české pošty.

1.1.1. přes maily e-shop.objednavky@seznam.cz a objednavky-e-shop@seznam.cz nelze objednávat, slouží pouze k dotazům a pro změny již uskutečněných objednávek přes košík e-shopu, lze tak doplňovat a upravovat písemně již provedené objednávky z košíku e-shopu a nebo domlouvat - jiné termíny dodání, změny místa dodání ad. úpravy ohledně počtu kusů a druhu zboží, změny plateb apod.

1.1.2 objednávky může zadávat libovolně kdokoli a v ajkékoli věkové skupině, krom alkoholu přijímáme objednávky pouze od osob starších 18let. Odesláním objednávky na lihoviny a vína se objednatel=příjemce a spotřebitel zavazuje, že je mu 18let a více. Pokud u objednávek na jakékoli alkoholické nápoje bude podezření že objednatel a příjemce tj. i spotřebitel nedovršil věk min. 18 let nebude objednávka vyřízena.

1.2.0. Telefonicky objednávky nepřijímáme !  Tj. PŘÍJEM POUZE PÍSEMNĚ - PŘES KOŠÍK E-SHOPU nebo případně emailem (viz 1.2.2.) !

1.2.1. telefonické objednávky přijímáme pouze u stálých a bezkonfliktních klientů po 10té objednávce, taktéž se toto týká přes skype "rajdelikates" či z live chatu na tomto webu vpravo v dolním rohu.

1.2.2. v případě použití e-mailu (pouze při poruše objednávkového systému) je nutné objednávku ze strany kupujícího autorizovat (potvrdit), jinak nebude zboží expedováno. Bude Vám zaslán e-mail s dotazem (nebo voláno na uvedené číslo), zda jste si zboží skutečně objednali. Teprve po zaslání Vaší kladné odpovědi bude zboží expedováno. Autorizační e-maily budou rozesílány každý pracovní den v době od 12:00 do 20:00 h.

1.3.0. Při emailové objednávce prosíme, uvádějte v objednávce číslo zboží +ks/kg +druh/typ a přísadu/chuť nezapomeňte také na adresu na kterou chcete zaslat balíček a Vaše jméno, telefon pro případ upřesnění objednávky.
Vaše jméno:
Telefon:
e-mail:
Adresa: fakturační
Adresa: dodací (pokud se liší od místa fakturačního)
Druh placení:
• bankou Fio Bank - před objednávkou /výhodné podmínky dopravy!/
• na dobírku
Objednávka:
Číslo zboží +ks +druh/ druh a z jaké kolekce


1.4.0. Objednací termíny nechlazeného trvanlivého zboží jsou v kterýkoli den v týdnu a dodání může být již do 24h nebo 48h nejpozději do 72h v kterýkoli den v týdnu. Termíny dodání jsou dány technickými a kapacitnímy možnostmi dopravce (Kurýra) a vytížením firmy (prodávající-dodavatel) dle počtu objednávek a ročního období.

1.4.0.1. jestliže je vedeno u položky v náhledu i po rozkliknutí "skladem" tak je možné doručení do 24h při obj. do 12h daného dne, ale jinak při obj. po 12h do 0:00 ji můžeme odeslat do 48h tj. 3-tí den ji můžete obdržet, avšak pokud potřebujete zboží k nějaké příležitosti (svatba, narozeniny, svátky, výročí atd.) tak je NUTNÉ uvést tento skutek do objednávky do poznámek nebo i předem zavolat. /Nemůžeme totiž předpokládat záměry jaké máte s termínem převzetí a užitím zboží/

           - při akutní potřebe doručit zboží včas není vhodné zadávat platbu předem neboť se dodání o doručení /připsání/ platby na účet prodlužuje a tím nemůžeme pak garantovat včasné doručení.

1.4.0.2 jestliže je uvedeno u položky v náhledu "na předobjednávku" a po rozkliknutí skladem tak je nutné ověřit skutečný stav neboť předobjednávka značí, že zboží bude naskladněno a je teprve na cestě (od výrobce nebo dovozce) a aby bylo objednatelné musí být uveden stav i k dodání tj. "skladem".

​           - při akutní potřebe doručit zboží včas není vhodné zadávat platbu předem neboť se dodání o doručení /připsání/ platby na účet prodlužuje a tím nemůžeme pak garantovat včasné doručení.

1.4.0.3 jestliže je uvedeno u položky v náhledu i po rozkliknutí "není skladem" tak je po nějakou neurčitou dobu zboží nedostupné a je uvedena náhradní varianta nebo si dostupnost ověří zákazník dotazem tel.,mailem nebo přes live chat /vpravo dole/, "pokud na live chatu nebudeme online nebo nebudeme reagovat obratem je nutné pro zanechání vzkazu uvést na sebe kontakt mail+tel. pro zpětnou vazbu" !

1.4.0.4. podmínky v bodech od 1.4.0.1 do 1.4.0.3. platí i pro následující stavy skladů v bodech 1.4.0. a 1.4.1. až 1.4.2.

1.4.1. Objednací termíny chlazeného netrvanlivého zboží (čerstvé dezerty) jsou pouze od PO-ÚT-ST aby včas bylo zboží doručeno do ČT nejpozději do PÁ a dodání do 24h nejpozději do 48h. Co objednáte později tj. ČT-PÁ se odešle až v PO-ÚT.

1.4.2. Objednací termíny chlazeného netrvanlivého zboží (čerstvé ryby, chlazené sýry, masa a mražené produkty krom dortů a zmrzliny) jsou pouze od PO-ÚT, max. ST aby včas bylo zboží doručeno do ČT nejpozději do PÁ a dodání do 24h nejpozději do 48h dle termínu objednání. Co objednáte později tj. ČT-PÁ se odešle až v PO-ÚT = u tohoto zboží je nutné zadat dodání expres do 24h! + balné chlazeného (tj. s boxem), dále chladící média pro udržení teploty a nebo vložit dle vlastního uvážení jiné další varianty chladících desek"dodání do".

1.4.3. Mimořádné doručení v SO lze jen ve větších a vymezených městech nad 50tis obyvatel daných seznamem kurýrní služby, která si vyhrazuje právo doručit dle svých kapacit.

1.4.4. Dodání do odlehlých míst jako chaty v hůře dostupných místech či odlehlé vesnice vzdálené od velkých aglomerací jako slepé a neprůjezdné cesty nebo do horských středisek a chat nemusí být do 24h ani do 48h /dle situace v provozu a ročního období /tj. zima=závěje, náledí apod./.

1.5.0. Objednáním zboží z e-shopu RAJ DELIKATES dále jen rajdelikates.cz se uzavírá kupní smlouva dle obch.zákoníku mezi objednatelem/odběratelem /Vy/ dále jen kupující  a  prodávajícím/odesílatelem /tj. e-shop Ráj delikates - Naďa Pašková/ dále jen dodavatelem a odesláním a souhlasem s obch.podmínkami se zákazník - objednatel/odběratel/kupující zavazuje převzít objednané zboží ihned při doručování. V případě, že se jedná o chlazené/mražené je povinen kupující/objednatel/odběratel převzít objednané zboží neprodleně a uložit jej ihned do chladničky/mrazničky.

1.5.1. Zároveň potvrzením a odesláním objednávky je zákazník srozuměn s tím, že za nepřevzatou (odmítnutou) zásilku objednaného zboží budeme požadovat úhradu marného dopravného + zpětné doručení a poté když nebude reagováno po možné smírné upomínce před žalobou (případně i poškozeného chlazeného/mraženého zboží vzniklé včasným nepřevzetím a tím znehodnocením) bude vymáhána úhrada dopravného a ušlého zisku včetně nákladů spojených s vymáháním - viz odst od 10.3.4 až 10.3.5.4. !

1.5.2. Zboží prodávané na webovém rozhraní, které je alkoholickým nápojem či tabákovým výrobkem, se řídí zákonem č. 379/2005 Sb., o opatřeních k ochraně před škodami způsobenými tabákovými výrobky, alkoholem a jinými návykovými látkami, ve znění pozdějších předpisů. Takovýto druh zboží nesmí být a není prodáván osobám mladším 18 let.

 

2.0. DODACÍ PODMÍNKY

2.1. Minimální hodnota objednaného množství je 200,- CZK s DPH + dopravné a dobírkovné.

2.2.0. V případě nižší ceny nemusí být objednávka vyřízena a může být v případě nereakce stornována tj. bude klient požádán o potvrzení či doplnění.

2.2.0.1. Objednávka v nižší hodnotě jak 200,-Kč je pro e-hop nerentabilní proto z těchto důvodů je nutné objednávky i v zájmu vlastního zaslání Vám zákazníkovi zvíhodnit více kusy zboží aby se doprava v závislosti ke kusu zlevnila, proto může být klient požádán o doplnění zbožím do oboustranné rentabilnosti a nebo o potvrzení, že skutečně souhlasí i s vyšší /nevýhodnou/ cenou oproti ceně zboží "mnohdy samotné zboží např. 1ks hořčice nebo čehokoli za 35,-Kč atp.", když min. dopravné je 79,-Kč.

2.2.1. V případě nižší ceny nebude objednávka vyřízena a bude stornována nebo bude klient požádán o doplnění.
Pokud máme Vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání do 12:00) nebo příští pracovní den, nejpozději do 3 dnů - vše dle vytížení expedice a určitého období (předvánoční a sváteční období apod.).
Každý produkt má uvedenou dobu dodání, zpravidla 2-6 dnů od závazného potvrzení objednávky. Pokud by měla být překročena doba dodání, informujeme Vás emailem či telefonicky a dohodneme se s Vámi na dalším postupu. Doba dodání se může prodloužit dle ročního období (zima-závějě a námrazy = kurýrní služba může mít tak kvůli počasí prodlevu 1-2-3 dny a také dle 
určitého období (předvánoční a sváteční období atd.)

2.2.2. Objednávejte zboží k dodání pouze v termínu kdy jste k zastižení s min. dobou doručení 2 dny a max.5-7 dnů dle stavu zásob uvedených u položky.

2.2.3. Pokud v době objednání není vám předem známo, že budete schopni převzít zásilku se zbožím v den doručení tak ji neobjednávejte, nebo si smluvte náhradního příjemce (v případě dobírky i plátce).

2.2.4. Dodací podmínky se řídí i platebními podmínkami níže od bodu 3.0 a také dodacími podmínkami přepravce , obzvláště = chlazené a mražené odst. 2. písm. h. a pro expres odst. 6. písm. a. !

2.3.0. Zboží doručuje kurýrní služba s dovozem až domů nebo do výdejního místa za příplatek:

2.3.1. - zpravidla do 24-48h v základu od 79,-Kč a dle množství jsou slevy na dopravné s cenou už od 55,- nebo i zdarma dle množství objednaného zboží z bodu 5.2. (cena přepravy dle váhy a ceny zásilky).

2.3.2. - nebo listovním psaním (do rozměru včetně obálky tl. max. 5cm a š 35 x hl 25 cm u České pošty do druhého až třetího dne - dle zadání druhu doručení.

2.3.4. dodání lehkého zboží již od 35,- Kč (např. koření v obálce) do 500 g. ČP zasílání pouze u zásilek do max. 1,5kg.

2.3.5. - standardní doručení kurýrem je od PO do PÁ, u malých zásilek ČP od PO do SO.

2.3.6. - k balíkům do 20kg /0,12m3/ neúčtujeme balné. Nad tento objem a váhu účtujeme balné dle bodu 5.2.1. "Dopravné" níže.

2.3.7. - Zboží v sekci chlazené a mražené posíláme zboží v thermoboxu kurýrem pouze pří platbě předem na učet !

2.3.8.- k chlazeným a mraženým potravinám při venkovních teplotách nad +8°C přibalujeme automaticky namražené desky (až -24°C) + přepravní thermobox ke spolehlivému doručení i bez objednání desek/boxu - desky ani box NEJSOU automaticky zdarma - dodání za úhradu, připočtení v objednávce.

2.3.8.1. - při doplnění/změně objednávky kdy odběratetel si nezadal chladící desku nebo thermobox v objednávce k mraženým/chlazeným potravinám, bude objednatel samozřejmě informován před odesláním.

2.3.8.2. - na vlastní žádost objednatele si může zvolit kdy desku nebudeme vkládat a nebude tak hrazena /dle ročního období = pouze od Listopadu do Února a dle teploty tj. od +5°C až pod mínusové teploty/ - za tuto objednávku /kvalitu doručení/ již pak nemůžeme ručit neboť teplotní kolísání při přepravě nemůžeme ovlivnit !

2.3.8.3. - V případě žádosti odběratele o nevložení mrazící desky/desek + thermoboxu  k objednávce mražených/chlazených potravin při teplotách nad +10°C si vyhrazujeme právo objednávku nevyřizovat a stornovat.

2.3.9. - Zboží v sekci mražené - posíláme kurýrem v thermoboxu nebo v krabici s polystyrenovou výstelkou a s chladíící /namraženou na -24°C deskou a je nutné jej dodat od odeslání do 24 h.


2.3.9.1. k tomuto zboží je nutné přiložit doplňkové prostředky k doručení ze sekce "Přepravní boxy":

- chladící desky k udržení chlazeného výrobku dané teploty výrobcem tj. +1°C až +10°C - https://www.rajdelikates.cz/prepravni-boxy

- chladící desky k udržení mraženého výrobku dané teploty výrobcem tj. -18°C až 0°C - https://www.rajdelikates.cz/prepravni-boxy

- thermobox nebo krabici s polystyrenovou výplní - https://www.rajdelikates.cz/prepravni-boxy

- garance doručení do 24 h - https://www.rajdelikates.cz/nase-sluzby

2.3.9.2. pokud zákazník nevloží do košíku, objednávka e-shopem bude po přijetí upravena a bude předložena mailem k uvědomění o změně.

- jelikož je chlazené nutno platit předem tak platební údaje jsou vždy zasílány již s dopočtenými položkami.

2.3.9.3 dále zboží s citlivostí na změnu teploty je nutné dodat na firemní adresu do 24h od odeslání avšak ten den do 15 h kdy je nutno balík převzít a uložit ihned do chlaďáku nebo mrazáku!

- Kurýr nedoručuje garantované zásilky na soukromé adresy tj. expres nedoručuje domů !

2.4.0. - O odeslání zásilky informujeme každého zákazníka z obj. systému, emailem nebo i SMS.

2.4.1. - zboží je možno též po dohodě vyzvednout osobně v sídle nebo provozovně naší společnosti.

2.4.2. - objednávku přes e-shop je možno taktéž dovézt v místě působnosti e-shopu tj. v Plzni a blízkém okolí na přání dle níže uvedených podmínek.

2.4.3. - rozvážky objednávek zdarma v pracovní dny od 10-19h v Plzni a blízkém okolí.

2.4.4. - nově zboží je možno po dohodě zaslat Úloženkou (za vyjímku cnlazeného a mraženého, balíčky běžných rozměrů do 15kg /bez obalu/)

 

3.0. PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1.0. Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.
3.2.0. Jakékoli objednané zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

3.2.1. Zboží již předem placené /chlazené a mražené/ je již v době expedice majetkem kupujícího a v tomto rámci si za zboží ručí objednatel/kupující tj. za včasné doručení, jen za kvalitu zabalení do doručení ručí dodavatel/prodávájící.
3.3.0. Nepřevezme-li kupující jakékoli objednané zboží včas, nese kupující (v případě doručení zboží na dobírku) náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši (tj.2x tam i zpět) a rovněž i v případě, že zásilku bez udání důvodu odmítne nebo nebude zastižen ve smluveném dni i přesto že zásilka již nebude pro nespolehlivost kupujícího znovu doručována.

3.3.1. Odesláním objednávky je uzavřena smlouva a kupující se jí tak zavazuje k převzetí zboží ,jež si po registraci a nebo bez registrace vložil do košíku a odeslal ke zpracování / k odeslání / k expedici / k doručení / ke konzumaci.

3.3.2. Odesláním "zakázkové" objednávky předobjednávkového zboží je uzavřena závazná smlouva a kupující se jí tak zavazuje k převzetí zboží jež si po registraci a nebo bez registrace vložil do košíku a odeslal ke zpracování / k odeslání / k doručení / ke konzumaci.

3.3.3. Objednáním objednávky s chlazeným nebo mraženým zbožím se zákazník zavazuje ji promptně převzít v den doručování /bez odkládání/ s tím, že každá takováto objednávka je požadována uhradit předem jako záruku včasného odběru, ke kterému si je povinen příjemce zajistit čas případně osobu zastupující k převzetí.

3.3.4. Při nepřevzetí jsou vyúčtovány náklady na marnou dopravu (odmítnutí, nezastižení ve smluvený termín či zrušení objednávky v době po odeslání k příjemci/kupujícímu/objednateli) další náklady spojené s vymáháním dopravného v min.výši 84,-Kč či poštovného v min.výši 95,- Kč = v případě vrácení náhradu dopravného tam i zpět tj. vždy 2x.

3.3.5. Jestliže bude odmítnuta úhrada za marné dopravné je ihned a automaticky předáno k vymáhání proplacení ztrátového dopravného ad. výdaje spojené s vymáháním tj. min. 2.000,-Kč + úroky 0,5%/denně.

3.4.0. Ke zboží je připočítáván poplatek k dopravnému za mýtné, které se dle váhy pohybuje a je součástí vámi hrazeného dopravného, které je vyčísleno v objednávce a je tak již v době uzavření objednávky neměnné + dobírkovné min 35,- Kč dle výše částky a země doručení.

3.4.1. Platby z SR se vždy hradí předem a účtujeme kurz dle ČNB a veškeré poplatky odchozí i příchozí jdou k tíži objednatele tedy při odchozí platbě je potřeba volit poplatky dle použité banky:

3.4.1.1. z Fio Bank SK do Fio Bank CZ - typ platby SHA (odchozí poplatky své bance , příchozí my své bance)

3.4.1.2. z jakékoli jiné banky k nám do Fio Banky - typ OUR (odchozí i příchozí poplatky k tíži objednatele (viz odůvodnění dle bodu 3.4.2.)

3.4.2. Min.poplatky jsou od 25 do 250,-Kč /0,93€ až 9,10€/ dle použité banky a proto pak nemůžeme dotovat tyto platby ze zisku, který by při min objednávce nepokryl z daleka naše příjmy z prodeje. U Fio banky jsou poplatky z Fio SK do Fio CZ a naopak zdarma.

3.4.3. platby za dobírkovné jsou standardně hrazeny v hotovosti, pokud je požadavek na úhrady dobírky kartou - hlaste předem = v tomto případě je k ceně připočítáván poplatek banky 3% z ceny celkového zboží včetně dopravy.

3.4.4. úhrady platební kartou přes internet (platební brány PayPal, PayU atd.) zatím neposkytujeme, možno pouze klasickým elektronickým bankovním převodem, který je v dnešní době do 24h až 36h. max. do 48h. (v případě stejé banky je převod do 5-10min - pro ověření předem volejte)

3.4.5. Expresní zaslání (doručení do 24h) balíčku s chlazeným a mraženym učtovano dle váhy od +95,-Kč až do 600,-Kč do 50kg.

3.4.5.1. - příplatek za expres platí pouze u kurýrů jako DPD, PPL, GEIS, GLS apod. U dodání na Úloženka nebo Zásilkovna expresní zaslání ani chlazené a mražené není možné !!! Přes Českou Poštu vůbec KŘEHKÉ a chlazené a mražené NEZASÍLÁME !!!

3.5.0. V letních měsících - Květen až Srpen (někdy i dříve tj. od Března do Září) při extrémních vedech nad 30°C je nutné v rámci kvality doručení navyšovat zesílení stěn thermoboxů na dvoj i troj násobek základní tloušťky stěny přepravní krabice pro chlazené nebo mražené včetně navýšení počtu chladících médií. S tím se samozřejmě navyšuje cena o příplatek za dolńkový materiál izolace i chladících desek.

3.5.1. Ceny se navyšují ze základu 65,- Kč /balné chlazeného M do 5kg/ nebo 85,-Kč /balné chlazeného V do 25kg/ na - dvojnásobek při +28 až +32°C a na trojnásobek při +33 až +37°C , případně nad +38°C čtyřnásobek do 40°C. Nad 40°C si vyhrazujeme právo chlazené a mražené zásilky nezasílat. Víše teplot se týkají dle předpovědí samozřejmě ve stínu !

 

4.0. PROČ NAKUPOVAT U NÁS:

4.1.0. Nejširší nabídka - V naší nabídce najdete přes 3.800 druhů zboží specialit a delikates od světových výrobců, především z Východní, Jižní Evropy, Středomoří, Arábie a Asie.
4.2.0. Expresní doručení - Pokud máme Vámi objednané zboží skladem, odesíláme ho vyjímečně i v den objednání, většinou až druhý den, případně dle vytížení (zvýšený počet balení objednávek) nejpozději třetí pracovní den (mimo plateb bankovním převodem z jiné banky než z KB, Fio a M Banky).

4.3.0. Zasíláme i zboží (chlazené a mražené), které jiné e-shopy nezasílají pro možnost zkázy tepelných vlastností.

4.3.1. za 14 let praxe máme již zasílání chlazených a mražených zásilek zdokonaleno a zajištěno tak, že je vždy zboží doručeno ve stálé doporučené teplotě.

 

5.0. DOPRAVNÉ

5.1.0. Minimální hodnota objednaného množství je 200,- CZK s DPH + doprava kurýrní službou (min. 79,-Kč) a + doběrečné (35,-Kč).
5.2.0. Výše min. hranice objednávky a slev na dopravném se vždy počítá - bez dopravného a doběrečného !

5.3.0. Při první objednávce po ČR nad 3500,- CZK neplatíte dopravné, (váha 1 balíku z objednávky do 29,99 kg).

        porobnější specifikace:

        a) při 2-3té obj. se limit snižuje o 500,- Kč - (tj. při obj. za 3000,-Kč již dodání zdarma)

        b) při 4-5té obj. se limit snižuje o 450,- Kč - (tj. při obj. za 2550,-Kč již dodání zdarma)

        c) při 6-8té obj. se limit snižuje o 400,- Kč - (tj. při obj. za 2150,-Kč již dodání zdarma)

        d) při 9-15té obj. se limit snižuje o 350,- Kč  - (tj. při obj. za 1800,-Kč již dodání zdarma)

        e) při 16-20té obj. se limit snižuje o 300,- Kč  - (tj. při obj. za 1500,-Kč již dodání zdarma)

        f) při 21-30té obj. se limit snižuje o 250,- Kč - (tj. při obj. za 1250,-Kč již dodání zdarma)

5.3.1. v případě velké objednávky a tím váhy zboží nad 30 kg tj. do 49,99kg je u 1 balíku doprava dle odst. 5.3.6. a 2 balík taktéž dopravné dle odst. 5.3 a dále dle odst. 5.3.6. (min. však 84,-CZK).

5.3.2. nebo obsah celé objednávky by musel přesahovat 4.500,-CZK a váhy obou balíků do 79,98 kg a doprava u obou balíků by byla pak zdarma kompletně.

5.3.3. při ještě větším objemu objednávky je cena dopravy individuální neboť dopravné nad 100kg je už paletová cena (tj. min 450,-Kč) a tu není možné účtovat zdarma do částky 15.000,- Kč. Úhrada dopravného je pak předem na účet nebo v hotovosti.

5.3.4. při objednávce po ČR pod 1500,- CZK dopravné paušálně činí 84,-CZK (kurýr) dle váhy zboží v objednávce (tj. do 5 kg), nad 5 kg ceník v odst. 5.3.6.

5.3.5 Podrobný základní ceník dopravného standardně zasíláme KURÝREM dle vah objednaného zboží mimo podmínek individuálně určených v odst. 5.3. až 5.3.5. :

        Dopravné: do 5kg 84,-Kč, do 10kg 94,-Kč, do 20kg 109,-Kč, do 30kg 119,-Kč, do 40kg 129,- Kč, do 50kg 139,-Kč.

5.3.6. Cena dopravy uloženkou  baličky do 1,90kg  55,- Kč; + dobirká od 15,- Kč, od 2kg do 10kg 83,- + dobirka 32,-

5.3.7  partnery uloženky - dlé ceniku partneru.


DOPRAVA DO SLOVENSKA odst. 5.4.0. až 5.5.1:

5.4.0. Dopravné do SR je standardně zajišťováno kurýrní službou a je hrazeno vždy předem /beze slev/ a činí min. 300,- CZK (dle kurzu - od 12€) (dle váhy zboží v objednávce až 450,-CZK /180€/ do 50kg) pouze při platbě předem !

5.4.1. Podrobný základní ceník dopravného standardně zasíláme KURÝREM dle vah objednaného zboží. Neplatí pro SR Podmínky určených v odst. 5.3. až 5.3.5. :

Dopravné: do 5kg 250,-Kč, do 10kg 300,-Kč, 20kg 350,-Kč, 30kg 400,-Kč, 40kg 450,-Kč, 50kg 550,-Kč.

5.4.2. Podrobný základní ceník dopravného zasíláme ČP=SP dle vah objednaného zboží. Neplatí pro SR podmínky určených v odst. 5.3. až 5.3.5. :

Dopravné: do 5kg 350,-Kč, 10kg 380,-Kč, 15kg 420,-Kč, 20kg 455,-Kč, 25kg 485,-Kč, 30kg 520,-Kč, 35kg 570,-Kč, 40kg 620,-Kč, 50kg 685,-Kč.

5.4.3. na přání od 100g do 1,99 kg je možno zaslat na Slovensko ČP->SP dle tarifu ČP - účtujeme pouze ceníkovou cenu - žádné další poplatky nepřičítáme!

5.4.4. balíky nad 2 kg zasíláme již pouze kurýrní službou s cenami dle bodu 5.4.

5.5.0. Dobírkou do SR nezasíláme !!! . (dobírkou zasíláme pouze stálým ověřeným klientům).

5.5.1. platby v rámci SR je možno provést předem převodem na náš učet v Komerční Bance, M-Bank a Fio Bank (platby ze SR z Fio SR >>> Fio ČR = bez poplatků) nebo složením hotovosti na účet ještě před odesláním zboží, kde o Vaší platbě víme okamžitě. + platební podmínky dle bodu 3.4.1.2 !

5.6.0. Platby v rámci ČR je možno provést předem převodem na náš učet v Komerční Bance, Fio Bank nebo složením hotovosti na účet ještě před odesláním zboží, kde o Vaší platbě víme okamžitě, výhodou pro Vás je:

5.6.1. pří první objednávce do 2500,- CZK  mala pozornost v baličku.
5.6.2. při první objednávce nad 2500,- CZK  + dárek v hodnotě 100,- CZK (váha 1 balíku z objednávky do 49,99 kg v rámci ČR).

 

5.6.3. číslo účtu FioBank je dle volby "platba předem" automaticky uvedeno při dokončení objednávky. V případě poruchy košíku e-shopu a objednávky emailem Vám bude č.ú. dodatečné zasláno po potvrzení objednávky do 24h.

5.7.0. K dopravnému neúčtujeme balné do 20kg a expediční ani žádné jiné další poplatky spojené s odesláním, přepravou (palivové příplatky a mýtné) a převzetím.

5.7.1. K ceně zboží je krom doběrečného a dopravného účtováno balné dle váhy - až nad 20kg (do 20kg není účtováno !).

(přistoupeno z důvodu velké spotřeby balících materiálů /lepící páska, smršťovací balící folie ad. materiály jako výstražné etikety a polepy pro přepravu nadměrných a křehkých zásilek) neúčtujeme žádné krabice /papírové kartony/, pouze pro chlazené a mražené zboží polystyrenové boxy dle bodu 5.7.3.

       Balné: od 20kg do 24,99kg = 25,-Kč, od 25kg do 29,99kg = 35,-Kč, od 30kg do 34,99kg = 45,-Kč, od 35kg do 39,99kg = 55,-Kč, od 40kg do 44,99kg = 65,- Kč, od 45kg do 49,99kg = 75,-Kč/balík.

5.7.2. K ceně zboží u citlivých obsahů na manipulaci je dále účtováno balné dle povahy obsahu - (křehké-sklo) (dle časové náročnosti k počtu obsahu).

(přistoupeno z důvodu kvalitnějšího balení proti poškození /bublinkové folie, lepenky, polystyrenové výstelky a polystyrenové drti/ k přepravě bez poškození nadměrných a křehkých zásilek ke zdárnému doručení a spokojenosti objednatele) pro velmi křehké lahve speciální obaly k ochraně zboží balíme do polystyrenových boxíků určených pro přepravu lahví dle cenové nabídky (od 20,-Kč/kus).

       Balné 1ks obsahu /lahev,sklenice,dóza,mísa/: od 1ks do 5ks = 5,-Kč/ks, od 6ks do 10ks = 7,-Kč/ks, od 11ks do 20ks = 8,-Kč/ks, od 21ks do 30ks = 9,-Kč/ks, od 31ks do 40ks = 10,- Kč/ks, od 41ks do 50ks = 11,-Kč/na kus jakékoliv sklenice, keramika či porcelánové nádoby.

5.7.2.1. - e-shop si vyhrazuje právo dopočíst balné z odst. 5.7.1. a 5.7.2. k již odeslané objednávce zákazníkem ke zpracování k jednotlivým položkám vztahujícím se na balné. Jestliže nebude zákazník doplnění o balné respektovat tak má právo ji zrušit pokud nejde o zakázkové objednání či zaplacené zálohou či celou obj. předem neboť již e-shopu vznikly s objednáním výdaje a nelze obj. tak zrušit z důvodu časové ztráty, dopravy atd. a také možné ztráty zisku ze zajišťované objednávky pokud by ji objednatel chtěl zrušit.


5.7.3. dále ke zboží citlivému na změnu teploty účtujeme u mražených a chlazených výrobků na přání / při objednávce - polystyrenovou krabici (tvrzený polystyren monolitický box s tl. stěny od 2cm) nebo (tvrzený polystyren monolitický box s tl. stěny od 4cm) podrobnosti viz 6.2.0. "Záruka a reklamace".

5.7.4. balík je důkladně zabalen, aby byl chráněn proti nárazu a pojištěn proti vykradení či ztrátě.

5.7.5. v ceně dopravného jsou započítány poplatky za mýtné a palivové příplatky.

5.8.0. k dopravě další poplatky neúčtujeme, jen v případě nadrozměrných nebo jinak nestandardních zásilek a v takovém případě bude objednávající předem upozorněn a dotázán s kalkulací ceny.

5.9.0. V případě, že je způsob dodání zboží smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko i případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem doručování.

5.9.1. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání bez prodlení /obzvláště jedná-li se o netrvanlivé potraviny - chlazené+mražené a nebalené "čerstvé" zboží/.

5.9.2. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.9.3. k bodu 5.9.2. se vstahujei i bod 10.3.4.

 

6.0. ZÁRUKA A REKLAMACE

6.1.0 Každá zásilka je pojištěna a Česká pošta i přepravce kurýrní služba za zboží ručí. Proto si vždy zásilku prohlédněte před dopravcem (pracovníkem Pošty, řidičem kurýra).

6.1.1. v případě poškození obalu zásilky (pomačkaný, roztrhaný, promočený) nebo porušené bezpečnostní pásky, která vykazuje vniknutí do balíku, případně zjevně chybějící obsah při porušeném obalu balíku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození, a zásilku nepřebírejte.

6.1.2 jestliže obsah zásilky potřebujete převzetí z časových důvodů i přes některé poškozené položky v balíku (dárek na určitý termín) tak nafoťte nebo natočte video z rozbalení za přítomnosti svědka či kurýra.

6.1.3. v případě ztráty balíku předem zaplaceného zboží Česká pošta nebo kurýrní služba případnou ztrátu musí nahradit a my Vám pošleme nové zboží. Tato poškození se zatím nevyskytují, ale je dobře vědět, jak případně postupovat.

6.1.4. pokud by následně byl nalezen a dodán ztracený balík a už by jste převzal/la nový, tak jej nepřebírejte a tento vraťte na odesílanou adresu.

6.2.0. Garantované doručení je placená služba zaručeně 100% doručitelného zboží druhý den ve dvou variantách a to:

 - do 12h -  2,5 násobek určeného dopravného v konečné objednávce +60,-Kč/za každých započatých 5kg - pouze na firemní adresu !

 - do 19h -  2,2 násobek určeného dopravného v konečné objednávce +45,-Kč/za každých započatých 5kg - firemní i soukromé adresy !

6.2.1 V případě mraženého nebo chlazeného sortimentu je povinnost objednatele neprodleně převzít v den doručování balík s citlivým zbožím, nepřevezme-li kupující objednané zboží včas, nese kupující riziko vystavení se povinnosti uhradit náklady za znehodnocené zboží. Ode dne odeslání (po předchozím info o odeslání) a v den doručování (z pravidla po info řidiče o čase doručování kurýrem) již objednatel je povinen být k zastižení nebo zajistit osobu k převzetí a za včasné převzetí zboží zpravidla si tak ručí již sám.

6.2.2. za podmínek nepřevzetí zboží z bodu 6.2.0. v den doručování nemůže být uznána reklamace na poškození nebo znehodnocení zboží a naopak můžou být vymáhány veškeré náklady spojené se skázou, likvidací a transportem znehodnoceného zboží. Při variantě dobírky samozřejmě i úhradu samotného zničeného a již nepoživatelného zboží.

6.2.3. garantované doručení respektive záruku od dodavatele na doručení zboží z bodu 6.2.0. do 24 h nese odpovědnost dodavatel respektive dopravce, pokud si ji odběratel/objednatel zadal v objednávce jako hrazenou službu, neboť standardní kurýr neručí za netrvanlivé či nestálé potraviny v přepravě doručit do 24 h. /k přepravě mražených a chlazených potravin jsou určeny chladírenské vozy Mrazírenských firem FedEx,IN-tIME ad. Frigo a Frost společností apod./ Dodání a ceny se řídí individuálně dle ceníků dané firmy vybrané dle objemu a váhy zadaného zboží - o ceně expresní přepravy chladírenským/mrazírenským vozem bude předem každý objednávající takového balíku předem informován.

Pokud si garantované doručení odběratel/objednatel nezadá je na riziko odběratele/objednatele doručení "nechladírenským" kurýrem.

6.2.4. zboží z bodu 6.2.0 je standardně zasíláno v papírové krabici s polystyrenovou výstelkou min. 2cm a na přání a dle ročního období je možno za úhradu zdvojnásobit či ztrojnásobit stěnu pro uchování požadované teploty při přepravě od odeslání k převzetí zákazníkem. Při zasílání v základní nehrazené krabici není možné uznat záruku na případné poškození chlazeného či mraženého zboží vlivem neovlivnitelných změn okolních teplot.

6.2.5. garantovaná záruka na nepoškození doručení tepelně citlivého zboží je pouze v originálním thermo boxu, který si objednatel/odběratel musí předem zadat k úhradě v objednávce chlazeného či mraženého zboží nebo přepravu přímo chladírenským vozem se zaručenou řízenou stálou teplotou dle přepravovaného zboží.

6.2.6. podmínky doručení jsou upravovány i individuálně u každé položky náchylného a teplotně citlivého zboží s upozorněním na potřeby k její přepravě.

6.3.0. záruka "nepoškození dodání" na doručovaný balík je platná do okamžiku přijetí a podpisu o převzetí od řidiče kurýra či pracovníka ČP.

6.3.1. podmínky záruk na objednané produkty je upřesňován od bodu 9.0. dle dat expirací na dodaném zboží.

6.3.2. na pozdější reklamace převzatého a přesto poškozeného balíku, bez fotodokumentace či videa a bez zápisu u kurýra či pracovníka ČP či řidiče kurýra v daný okamžik zjištění poškození nemůže být brán zřetel.

 

REKLAMACE PŘIJETÍ MYLNÉHO BALÍKU:

6.4.0.. V případě doručení balíku a po rozbalení zjištěného obsahu v něm v jiném složení tj. vám byl doručen balík někoho jiného, což by se mohlo stát omylem /jsme přeci jen lidi a nejsme neomylní/ tak obsah prosíme nijak neměnte a zabalte zpět jak byl a informujte nás o této skutečnosti. Pro balík se staví kurýr a přiveze vám správný balíček vám patřící a vyměníte je zpět předáním kurýrovi.

6.4.1. obsah nepatřící objednateli před vrácením nekonzumujte, neodebírejte, nepoškozujte a uchovejte v podmínkách jemu přuslušící do vrácení zpět odesílateli tj. e-shopu Ráj delikates - dále jen Dodavatel.

6.4.2. v případě, že již převzatý balík za objednatele rozbalil jiný přebírající a obsah byl odebrán, zkonzumován nebo poškozen tak reklamace bude vyřešena v rámci OBOUSTRANNÉ dohody - nahrazeno nové zboží - úhrada za zboží - přeplatek nebo doplatek = tak aby ani jedna strana neutrpěla škody či ztráty na hodnotě obchodovaného zboží.

6.4.4. pokud by bylo již mylně dodané zboží spotřebovaný obsah náhradním příjemcem /kdokoli z rodiny nebo cizí osoba určená objednatelem k přijetí balíku/ pak nemůže být odečítána částka za původní obsah pokud překročil cenu původně určenou objednateli/příjemci balíku. Náhradní zboží by pak bylo zasláno opětovně za původní sjednanou cenu.

6.4.5. jestliže obsah balíku určený někomu jinému by obsahoval značně cenější zboží a to by bylo zkonzumováno či poškozeno tak by jsme požadovali uhradit jeho hodnotu dle Faktury či dodacího listu, který je součástí každého balíku.

6.4.6. při nedodržení etických pravidel slušného jednání a nevrácení balíku nebo neproplacení částky vyšší či vysoké ceny jiného zboží než mělo být doručeno a dodáno by bylo omylem zboží s markantně cennější hodnotou tak by se postupovalo stejně dle bodu 10.3.5.3 a 10.3.5.4.

 

7.0. OCHRANA OSOBNÍCH DAT:

7.1.0. Osobní data, která uvedete při objednání nebudou poskytnuta jiným subjektům.
7.2.0. Odesláním systémového formuláře e-shopu i e-mailového formuláře vydává zákazník souhlas s tím, aby provozovatel zapracoval údaje uvedené z těchto formulář do svého informačního systému za účelem dodacích, fakturačních, reklamačních a jiných obchodních vztahů a k marketingovým účelům a tento informační systém provozoval na dobu neurčitou výhradně pro svoji potřebu a za účelem provozování svých obchodních aktivit ve smyslu zákona č. 101 / 2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

7.3.0. Jakékoli použití údajů je vymezené rámcem a účelem provozování elektronických obchodů provozovatele, sledující zájem registrovaného zákazníka a zkvalitnění služeb provozovatele. Osoba, která vyplnila e-mailový formulář, se stává registrovaným zákazníkem a má právo k přístupu k osobním údajům, jakož i další práva stanovená v §21 uvedeného zákona.

7.3.1. provozovatel považuje veškerá osobní data svých zákazníků za přísně důvěrná a zaručuje se, že neumožní jejich zneužití či předání třetí osobě.

7.4.0. V listině nespolehlivých osob /black list/ zveřejňujeme pouze nepoctivé uživatele, kteří poškozují dobré jméno internetového obchodu rajdelikates.cz svým nekorektním jednáním, tj. nesdělujeme soukromá data, ale uveřejňujeme jen jméno+příjmení a obec/město objednatele jako varování a upozornění ostatním na neslušné, podvodné či jinak neetické jednání nespolehlivých a nepoctivých uživatelů.

 

8.0. CENY

8.1.0. Všechny ceny jsou uvedeny s DPH 15% nebo 21% a jsou koncové.

8.1.1. součástí dodávky je řádný daňový doklad nebo paragon sloužící zároveň jako záruční list.

 

9.0. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

9.1.0. Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka do dne doporučené spotřeby na obalu výrobku stejně jako v kamenném obchodě.

9.2.0. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením po převzetí.

9.3.0. Reklamaci je možné uplatnit poštou, elektronicky (scan s podpisem) i osobně.

9.3.1. náklady na dopravu k nám hradí zákazník, při oprávněné reklamaci bude doprava odečtena z objednávky nebo vrácena na vámi určený bankovní účet.

9.3.2. další zaslání reklamované nebo poškozené znovu zaslané objednávky zpět k zákazníkovi hradíme my.

9.4.0. Není nutné adresovat reklamaci konkrétnímu pracovníkovi, můžete se obrátit na všechny pracovníky firmy uvedené v rubrice kontakty. Vždy je třeba připojit charakter vady, kopii kupního dokladu a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme.
9.5.0. Balík převzatý bez zjevných vad poškození nemůže být uznán jako reklamace (v případě vnitřního poškození některého výrobku) pokud si jej nerozbalíte před pracovníkem pošty či kurýrem přepravy, kde by pracovník pošty, kurýr přepravy jako svědek sepsal reklamaci o vrácení zboží. Případně je možné doložit video jako digitální důkaz z rozbalování.
9.5.1. v případě zjevného poškození balíku a zjevného poškození obsahu, zápach, promočený balík, chrastící rozbité sklo, roztrhaný obal kde by něco z obsahu mohlo chybět, nepřebírejte jej jelikož na pozdější reklamaci nemůže pak být uznána reklamace!!!

9.5.2. v případě zjevné ztráty některého výrobku z obsahu poškozeného obalu balíku kontrolujte před pracovníkem pošty dle dodacího listu /pokud je přítomen v balíku/ nebo dle vlastní objednávky která položka chybí a tu pošta či přepravce "kurýr" uhradí a bude tak vám dodáno nové chybějící zboží.
9.5.2.1. při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
9.5.2.2. v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

 

10.0. STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

 

10.1.0. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
10.1.1. zboží se již přestalo vyrábět a není k zajištění v žádném z Velkoskladů nebo se výrazným způsobem změnila cena, složení, balení a design balení výrobce zboží.

10.1.2. dále pokud cena, obsah, balení není ve zjevně správném uvedení s obdobnými položkami, jež by způsobilo markantní a nevýhodný prodej (např. chybně uvedené data o zboží vzniklá při úpravě popisu položek v administraci) bez uvedení, že jde o vědomou akci, slevu, počet ks /zboží s krátkou exp. nebo zdarma/, balení 2+1,3+1 apod.

10.1.3. dále neeticky vyplněná objednávka s neúplnými nebo falešnými údaji případně výhružného a urážejícího znění.

10.1.4. pokud bude objednávka špatně vyplněna a nebude dle instrukcí v těchto podmínkách případně blíže specifikována přímo u položky - nebude respektována a bude stornována.

10.2.0. Nesplňující podmínky objednání výše uvedené od bodu 1.1.

10.3.0. Jestliže tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

10.3.1. v případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

10.3.2. dále pokud situace nastane dle bodu 10.1.3 více než 1x, tak bude dle jména/příjmení a elektronických dat zablokováno objednávání či také přístup na web rajdelikates.cz .

10.3.3. při opakovaní škodného jednání dle bodu 10.1.3. bude věc řešena u PČR a následky kolizního jednání si ponese škůdce (žalovaný) dle rozhodnutí PČR či soudu.

10.3.4. dále při nedodržení smluvně daných povinností zákazníka spojené s objednáním až po převzetí a také nesplnění povinností zákazníka dle etiky obchodu budou řešeny přes PČR a vyžadovány vymáhací agenturou veškeré náklady spojené s jakýmkoli škodným jednáním /nepřevzetí objednané zásilky/ nebo i přímo /odmítnutí převzetí objednaného zboží a dále úmyslně odeslaná objednávka, kterou již předem není úmysl převzít.

10.3.5 dle bodu objednávky 1.5.0. je každý zákazník-objednatel-kupující-příjemce povinen objednané zboží odebrat pokud k tomu nejsou obzvláště závažné zdravotní či jinak náhlé, neočekávané a akutní důvody, které nemohl předem zákazník očekávat (nehoda, operace aj závažné zdr.potíže).

10.3.5.1 - jestliže bezdůvodně zákazník-objednatel-kupující-příjemce odmítne bez předem ohlášeného závažného důvodu převzetí a zaplatit již odeslaný balík o kterém je každý zákazník předem informován, v krocích zpracování od přijetí, balení, vyexpedování až k odeslání tak již v této době vzniká oprávněný nárok na úhradu dopravného tj. v případě nepřevzetí doprava marného doručování a s tím spojené výdaje.

10.3.5.2. - v takovém případě si nárokujeme uhrazení i dopravy nepřevzatého nebo odmítnutého balíku a vratky /zpětná doprava/ k odesílateli tj. zpět do firmy Ráj delikates, neboť vznikla již přeprava, která byla prokazatelně uskutečněna až na místo dodání, které si objednatel zadal v objednávce /případně změnil tel., sms @ na jiné dodací místo/ nebo do výdejního místa nebo uloženo na depu doručujícího kurýra k os.vyzvednutí a to i včetně toho, když objednatel/příjemce odmítne doručení v době před doručením tj. zboží je již odeslána z firmy Ráj delikates a je již několik hod na cestě k příjemci a přepravce s ním měl tak již výdaje za zpracování, manipulaci, skladování a samozřejmě přepravu do kterého je již započítáno mýtné, dph ad. výdaje přepravce.

10.3.5.3 - výpočet nárokovaných výdajů e-shopu po objednateli-kupujícím-příjemci je dle objednávky cena zboží (ať zdravého či poškozeného), doplňků  (jako thermobox,cladící desky nebo expres příplatek atd.) vyčíslené na Faktuře nebo Dodacím listě, dále dopravné vyčíslené předem u objednaného zboží a + upomínka 130,-Kč za zpracování vzniklé komplikace (časová ztráta při zpracování výzev a upomínek) danou svévolným odmítnutím a nepřevzetím balíku/zásilky ze strany zákazníka-objednatele-kupujícího-příjemce.

10.3.5.4. - V případě neuhrazení je obratem vymáháno dopravné, (+poškozené či zcela zničené zboží, ušlý zisk) ad. položky a výdaje již za zpracování AK za předžalobní výzvu k uhrazení tj. min. 2.100,-Kč.


10.4. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího dle zákona č. 367/2000
10.4.1. V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 30 dní od převzetí zboží.

10.4.2. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena zboží:
a) odešlete e-mailem zprávu s informacemi o odstoupení od smlouvy číslo XXXX, ze dne dd.mm.rrrr. Číslo smlouvy je shodné s číslem faktury či objednávky. Dále uveďte, na jakou adresu požadujete vrácení uhrazené částky za zboží (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu a zda jste majitelem účtu či je někoho z bližních), datum a jméno.
b) zboží doručte na adresu: sídla/provozovny/obchodu/skladu společnosti uvedených v kontaktech.
c) zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a z důvodu případné ztráty nebo zcizení balíku při přepravě pouze s ověřenou kopií originálního dokladu o koupi. Originál dokladu si po vyřešení vyžádáme k zaslání, aby nemohl být kýmkoli zneužit.
d) doporučujeme Vám zboží k vrácení u přepravce /ČP, kurýr/ pojistit!

10.4.3. K odstoupení od smlouvy /objednávky/ lze jak po obdržení zboží tak i v případně před jeho samotným obdržením, ale pouze před odesláním balíku kurýrní službou tj. jde o storno objednávky a není tak zboží ani dodáno. V případě odstoupení od smlouvy /objednávky/ po odeslání a v do době doručování je požadováno po objednateli /odběrateli/ uhrazení přepravného k objednateli i zpět k prodávajícímu!

10.4.4. Zboží převzaté a požadované k vrácení jej musí být nepoužité, neotevřené a nepoškozené se vrací bez nároku na vratku dopravného neboť odstoupení je z vůle zákazníka-objednatele-kupujícího-příjemce a při vracení je taktéž přeprava k tíži odesílatele jež zboží vrací zpět do e-shopu !!!

10.5.0. Neposílejte zboží na dobírku!  Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet nejpozději do 3-7 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
10.6.0. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od kupní smlouvy dle zákona č. 367/2000 a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
10.7.0. Všechny vztahy mezi prodávajícím (provozovatelem) a kupujícím se řídí platnými zákony ČR.
10.8.0. Dotazy a připomínky přijímáme na všech tel. číslech nebo emailem, live chatu v e-shopu, případně skype - rajdelikates.

Děkujeme

Team

Ráj delikates.cz