Black list

NEVĚROHODNÍ KLIENTI:

 

Podle našich obchodních podmínek zveřejňujeme zde ty, kdo si objednali zboží dobírkou, balíček nevyzvedli a neuhradili nám vzniklé výdaje, rezervovali si zboží a nevyzvedli, objednali - zadali platbu předem a po x upominkach platbu neprovedli až byla objednávka po xx dnech stornována.

Dále ti co podvodně chtěli získat zboží, poškozují úmyslně a vědomně naší firmu, zneužívají drobných chyb ať v popisu nebo systému, tak evidentně omylné ceny ke svému obohacení (jsme jen lidi a nejsme neomylní). Neslušně komunikují nebo vyhrožují a vydírají:

 

Dne 30.12.2014 Martina Krotká z Chomutova - objednala víno Kagor.

Po odeslání nepřevzala balík s dobírkou 1039,-Kč včetně dobírky a dopravného.

Balík se vrátil zpět a my jsme neobržely náhradu za marné dopravné...

Po několikerých upomínkách vůbec nereaguje na volání, SMS a maily!

 

Dne 27.03.2015 Stanca Legatová, Starý Plzenec - objednala Ayran.

Příslibén osobní odběr u nás na prodejně. Rezervováno10 dnů, po upomínce pak nereaguje na volání, SMS a maily!

Zboží se tak krátila záruka, místo aby jsme jej mohli prodat vážným zájemcům a když pak bylo jasné, že si jej nevyzvedne tak jsme jej vyprodávali pod cenou... Díky lhostejnosti této osoby jsme pak přišly o zisk z čerstvého Ayranu.

 

Dne 22.02.2016  Jiří Janoušek Dvůr Králové nad Labem.

Zadáno platba předem, což se nestalo ani do 15 dnů ,

Klient byl 3x napomínán - bez reakce.

Nakonec když jsme se dovolali -  bylo nám sděleno  že již máji nakoupeno jinde...

 

Jelikož máme plné zuby nespolehlivých a nedisciplinovaných osob bez úcty k druhým tak zde doplňujeme podrobnosti od počátku šetření, průběhu a postihu osob jež nás poškodily svým zjevně úmyslným jednáním:

 

Dne 1.09.2016 David Zemen, Strakonice - objednal z IP adresy 79.110.36.2  zboží: 6kg chalvy na dobírku za 919,-Kč včetně dopravy 94,-Kč a dobírky 35,-Kč.

V PÁ 2.9.2016 v tel hovoru info o odeslání a potvrzeno, že bude v PO dodáno.

V ÚT 6.9.2016 přivezena zásilka zpět - po odmítnutí (bez uvedení důvodu).

= tímto nám vznikly neuhrazené výdaje za dopravné tam i zpět + organizační výdaje ad. výdaje s vymáháním škody.

Zákazník upomenut telefonicky s dotazem proč nepřevzal objednané zboží - bez reakce, típnul hovor, pak již nebere telefon !

6.9.2016 odeslána sms s dotazem - proč nepřevzal objednané zboží = bez reakce.

Tentýž den odesláno vícero sms se stejným dotazem - bez reakce.

Po upomínkách nereaguje na volání, SMS ani maily!

6.9.2016 odeslána emailem Faktura k proplacení marné jízdy za nepřevzatou zásilku!

6.9.2016 odesláno předposlední varování před podáním trestního oznámení !

6.9.2016 18:58 - první odpověď z odůvodněním, že byl na dovolené, ale vyjádření k samotnému nepřevzetí neuvedl, když před pár dny si objednal zboží a musel vědět, že jej nemůže následně převzít...

7.9.2016 odesláno emailem i sms poslední varování před tr.oznámením.

7.9.2016 21:27 - druhá odpověď na druhé varování s návrhem řešení úhrady dopravného za nepřevzetou objednávku, kterou spojí úhradou nové objednávky 3kg chalvy...

Pokud nebude reagováno do 3 dnů a nově slíbenou objednávku nepřevezme tak obratem budou učiněny kroky k právnímu vymáhání -

 - tr.oznámení, soudní žaloba, včetně dalších vícenákladů, postihu od PČR, soudního postihu nebo nejhůře případné exekuce !!!

 

Další informace z šetření a postihu uvedené osoby budou průběžně doplňovány jako varování dalším imbecilům.

 

Pokud toto čtete a nemáte v úmyslu poškozovat náš zavedený shop a jste nekonfliktní člověk nemáte důvod se obávat záznamu v tomto seznamu a v klidu bez obav můžete objednávat a rádi Vás uvítáme mezi našimy spokojenými a vracejícími se klienty.

Jestliže ti kdo mají nekalé úmysly si i přesto troufnou se svými praktikami sem se zapsat, má tak každý přehled koho již poškodily a nebo mohou poškodit, jsou k dispozici informace o těchto osobách s nečistým svědomým jako varování ostatním ať možným poškozeným nebo samotným škůdcům.

 

Team Ráj delikates a právní odd.